kopparorm..



     

Igår blev det hedåsen för mig och M en stund, men bara ett dopp, det räckte för mig! Sen åkte vi till stugan och grilla lite och väntade att I skulle komma hem från sitt äventyr.. Vilket han gjorde med godis och en ny leksak såklart!! Senare ville gobiten bada lite också så vi gick ner till badplatsen ute i stugan så fick M och I bada lite medans jag titta på bara, orka inte bada nå mer eller det var helt enkelt för kallt för mig.. 25 grader då : D .De hoppade och knuffade i varann från bryggan.. på vägen upp fick han rida på M:s axlar som vanligt, vilket han tycker e superroligt å: ) Såg en död kopparorm som I ville vi skulle ta med oss hem.. nej tack du! knäppisen min...



Ikväll blire nog mys i storvik Innan nästa äventyr i mörabitti= )
 En gammal bild på M:s Real Storvik: )

kramisar

Kommentarer
Anonym säger:

Hej då gumman, kommer att sakna dig, syns v.34!!!!!!!!!!!!!

Kramar i massor

2009-07-03 | 17:14:15
Mary. säger:

Haha, det blev ETT dopp iaf =)

Lilla badkrukan där =)

2009-07-06 | 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback