Blixtrar och dunder..



Även idag är det hett.. har åskat och regnat idag men inge bättre luft för det! Men inte klagar jag eller... älskar värmen ju men är så drygt att jobba bara! Imon blir hemgång vid 3 iaf hopppas M  också kan sluta tidigare å..så vi kan bada lite eller nåt tillsammans i värmen! I är ju bortrest imon på dagen och kvällen,   Sen är det bara en dag till helgen och allt som händer då!! hihi mysigt ska det bli iaf!! =)

Idag skulle I till andra I och leka lite .. roligt för han! är lite dåligt med kompisar i bovik ju.. men igår var han o lekte med kalle och sen kom oskar och lekte lite å! De e ju lite äldre men huvudsaken att gofisen har roligt: )

Sen blire grill hos syrran o pejs! gottgott!!


åhh vad jag vill ha semester .. åhh vad jag vill ha ett fast jobb så jag får semester!!  fan då ..

Vill ha 4 veckor ledigt åka till öland eller nåt med husvagnen eller stugan och bara vara en vanlig svensson som njuta av sommaren och livet med min familj.♥..inte behöva oroa mig varje dag om jag kommer jobba idag eller inte och hur det blir sen.. har jag råd att göra det.. bla bla bla!! Kan det fixa sig nångång eller!!!




kramisar ..


Kommentarer
Ann säger:

Jag tycker så synd om dej, jag var i samma situation för några år sedan och det är skitjobbigt! Man mår psykiskt dåligt av ovissheten, man kan inte koppla av ordentligt, har alltid AF:s blåslampa i nacken känns det som. Hua, får verkligen hoppas att det löser sig och att du får jobb(helst hos mig förstås ;) )

2009-07-02 | 09:42:52
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
anneli säger:

Tack gumman: )det e ju skitadrygt!!! vill jobba med dig ju!!!

2009-07-02 | 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback