trötter!

Idag är jag trötter , kanske inte mer än vanligt men känner mig jäkligt seg iaf! Men piggnar nog till snart ska du se!

Igår var vi i Gävle på Sommarkväll, först blev det lite mat på nian, pizza för mig, sushi för M och och köttbullar åt sonen, H och J var med å .. tog pizza dom å! Nu blir jag tydligen utan fredaspizza säger M! Jag vill grilla iaf så!! = )

Sen gick vi ner till slottorget där underhållningen hölls .. jag kollade lp-skivor i SR tälet en stund men hittade inget av värde! De andra lyssnade på Babsan och Fredrik S som höll i kvällen igår.. de sjöng och spexade! Trodde inte I skulle hålla ut tills Alcazar skulle dra igång men det gjorde han, höll dock på att kissa på sig en sväng så vi fick springa till närmsta träd fort som attans och tillbaka! Sen började dom äntligen! Ljudet var kasst så Andreas hördes knappt Isak tyckte det var bra iaf.. helnöjd skulle jag vilja påstå, det är ju det viktigaste! De avslutande med "Stay the Night" åh då blev det fart på Isak han klappade och sjöng.. filmade honom gjorde jag å hihi han e sååå go!!

Nu ska jag ta en liten fikapaus                          




Tillbaka , och lite piggare .. pratade med M i telefonen nyss då blir man lite piggare ju faktiskt: ) Idag senare ska vi till hans Mormor , hon har ju fyllt år! Precis som min mormor som vi var till igår en sväng och fikade hos! Blir lite mer fika idag då! Inte undra på att jag inte kan hålla vikten.. nu står jag inte längre still heller nu har jag gått upp 2 kilo, inte bra för då kan det börja rulla iväg om man inte sköter sig den vill jag ju inte!!!

Ångrar mig .. jag var inge piggare nu håller jag på att somna, tokringer ju inte direkt här som det brukar..

Imorgon e det fredag och GRILLNING= ) inge pizzafilmkväll utan grillafilmkväll hörde du det ♥Mattias!!; P

                            +          

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback