Torsdag morron..

..och solen skiner ännu en dag!

  och både jag o M ska gå hem lite tidigare .. så vi får mysa lite ute i stugan o kanske bada lite å: )

Nu sitter min son på en båt till åland, önskar att jag kunde vara med å men en annan lära ju jobba såklart! Hoppas de får en supermysig dag .. och glöm inte smörja in honom bara! Ska nog skicka ett mess nu och påminna mamsen: ) Vill inte gobiten bränner sig inte om de är ute på däck och lapar lite sol menar jag..



Igår lekte busfröt med Ida .. fnissade och pussades hela tiden fick jag höra av Linda! ska börjas i tid tydligen.. nä men de leker bra ihop iaf.. Sen blev de grillat hos syrran! tackar!!
I skulle sova där men ville absolut inte att vi skulle åka därifrån.. gofisen! men vi lära ju hem o sova vi å.. Gick visst bra att gå upp vid 6 i morse var väl spännande att de skulle åka båt idag! Nu längtar jag bara tills de kommer hem dock..

Nu va Leksands bokad å= ) och fotbolls vmkval i oktober också!! men får längta till lörda först med Sthlm sen Leksand.. ska ju inte längta alltför mycke till oktober behöver ju inte stressa bort sommaren heller.. det sköter den nog rätt så bra själv!

 
                                           



men tyvärr missar vi Classic Car Week !! 

          


Nu e det snart dags för sjukgymnasten...

Kommentarer
Ann säger:

Men nu har du mycket kul på gång du! Och vad duktig du är på att sätta in bilder då ;)

Kram

2009-07-02 | 15:23:46
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anonym säger:

hihi.. ja det är roligt!! Visst e jag duktig=)kraaaam

2009-07-06 | 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback