Semester eller Arbetslös...

Vet inte riktigt vad jag ska kalla det men skönt att va lite ledig iaf!! Tyvärr började gårdagen med jätteont i halsen och det fortsatte idag , så man blir väl lite sjukis antar jag! inte roligt men bara bita ihop! Försökte döda bakterierna med att basta hemma hos M i går men verkar lixom inte funka.. Jag är ju ingen tokbastare heller men mysigt var det iaf! Käka sallad från Grinladan .. tänkte äta resterna strax börja  kurra lite i magen nu! Sen blev det film och mys resten av mysfreda...

Nu e jag hemma igen, var till apoteket en sväng och köpte zyx för att lindra halsen men saknar fis-hermans, gjorde ett stopp hos syrran, som fortfarande sov! och hämtade lite M-tork .. tänkte ta och tvätta lite fönster och gö nån nytta idag! Också är jag sjukt sugen på att börja rusta .. typ igår redan: )
                                  

Och städa lär jag gö å förstår inte hur det kan bli så stökigt fast I inte är hemma!

Äh lika bra att sätta fart! Börjar med salladen dock...

hoppas solen blir kvar en stund å!!

PUsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback