regn och mera regn..

Verkar som det aldrig tar slut.. Jag vill ha sol nu! har lixom börja tröttnat på detta skitväder nu.

                                                                 


Igår var det totalt slappardag för mig.. bakis då! Och ändå hade jag bara druckit öl hela kvällen (kanske för många dårå) men det gick åt helvete dagen efter iaf! Hade fått jobba om jag kunnat men det var helt kört, piggna inte på mig förrän runt tre-fyra! Nu blire lugnt ett tag! Imon blir det kanske till och skjutsa mamsen och pappsen till Strandbaden.. de ville kolla på  morsans kollega spelar ju där tydligen! Sen tänkte vi ta en sväng förbi Kims stuga tror jag man hoppas ju på sol och värme men jag vet att det inte är så stor chans till det tyvärr! Blev två heta soliga veckor , det var väl all sommar i sverige som vi får det!

Tror detta kan bli en lång dag! Kommer ju vara ledig 2 veckor nu efter idag.. eller arbetslös heter det fick ju inge jobb de veckorna får försöka se det som semester istället! Hitta på nå roligt med sonen:) !! synd att inte M är ledig å!

Och regnet fortsätter.. får bli mysfilmkväll ; )
                                                                                        


puss                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback