Lite sjuk då!!

Ja då blev man sjuk då såklart!! Förkyld ont i halsen allmänt orkeslös.. börjar jävligt bra det här!! Mest synd om Isak bara men ska nog piggna på mig fort ska du se!                                   

Nu ska jag iväg till arbetsförmedlingen en sväng.. måste ju! Ska ringa syster som får passa isak en sväng.. Sen får vi väl hitta på nå kul som inte kräver så mycke fysisk ansträngning!

Helgen var trevlig, blev filmmys hemma i storvik i fredas och grillning och båt till strandbaden med Kim och Johanna på lördagen! Kim och Mattias blev en aning berusade skulle jag kunna påstå..så vi sov över i stugan där! Vaknade toktidigt... jag var pigg iaf! M rätt så pigg också faktiskt.. värre med Kim =)  Jag och M åkte till prinsan och lyxade till det med hotellfrulle.. härligt!! Sen hem och vila , M somnade .. jag städade! Senare kom Isak hem!! Åt sen lekte vi lite i lekparken , tog en sväng med nya cykeln sen var det kväller... tog bra länge innan busfröt somna!  Jag la mig på spikmattan sen jag och somnade såklart..Sen blev det morgon!  Frukost sen Har vi lekt lite med dinosarna i morse kollat lite film och nu ska vi bara göra oss klart och pysa iväg då. I ska få se klart filmen först tänkte jag! M åkte tyvärr till jobbet typ när vi gick upp så han blir inte med oss idag, trist det!! Men vi ses i kväll såklart!!: )


Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback