Sommarkväll..

Sitter framför datorn och är dödshungrig..22 min till fika! Och det ända jag har med mig är raskens rostmackor, dom lär man ju bli mätt på ..not!! fanns inge annat än det hemma bara att nöja sig med det!

Igår var vi hem till morbror och firade han med lite smörgåstårta som syster gjort! mumsigt.. passade på att låna hem några filmer till M och mig å! Sen hem och tog en snabbdusch och bytte om för en minigolfmatch mot tjejerna.. med inställning på vinst dårå!! Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig... vilka svåra banor alltså! Gick åt helvete kan man säga, blev dock inte sist hamna tvåa men Majsan slog mig och det e ju inte bra alls blir väl nån kommentar om det antar jag!!= ) Pillan trea och på en stark fjärde plats kom Karin!  
                                  
 
Efter matchen var vi slut och hungriga och tog oss till Mulligans för lite go mat! Blev en Mulligans burger för Majsan och mig, Kyckling åt P och Tacos åt K , då vet ni vad vi åt för gott igår: ) Mumsigt var det iaf! Dock inge öl: ( Blev inte där så länge utan åkte hem till mig där M väntade i  den GRÅsoffan..och ville ha massage å dessutom! Han fick väl det! Ont i sina gamla ben han så man lär ju ställa upp: )    ♥                 
                                                                         
                                                                                       

Vaknade rätt utvilad imorse... Och nu väntar det en hel arbetsdag innan man får göra nå roligt , Ikväll bär det iväg till Gävle och Sommarkväll med M och I , kanske H och S hakar på också! I gillar ju " Stay the Night " så mycket, tänkte han skulle tycka det var roligt!
 
                                            

Nu har jag fikat å och fyllt på med energi till resten av dagen 7.5 timmar kvar nu bara= )!!

Ser ut att bli en underbar Onsdag med mycket sol!! LOVELY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback