FREDAAAA

Och det betyder GRILLAAA eller hur var det nu?= )

Har nyss smällt i mig lite pannkakor till lunch det funka men var väl inte såå gott men nu är jag mätt iaf ett litet tag!
Cyklade upp på stan med våra "personalcyklar"(skitbra faktiskt att det finns såna) , skulle lämna tillbaka 3 filmer som jag hunnit se 2 av iaf somnade ju igår igen under denna film..
 
  Den var tydligen rätt bra tyckte M : )

Sen blev det stopp på 
å, där blev det ett tetra vin, minns inte vad det heter men 13.5% kom jag ihåg iaf!; )

Nu är det nedräkning till helgen som gäller resten av dagen!! Snaaart så är det helg! Och imon blire 
med trevliga vänner och barn!!

kramisar och trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback