En veckas ledighet(arbetslös)..

..har precis runnit iväg. Imorrn börjar nästa! Veckan som gick var vädret helt ok en hel del sol och massor att göra! Nästa vecka ser sämre ut vädermässigt då! .. tänkte iaf börja den med att storstäda så det kvittar. Får se om det blir nån kryssning me brudarna.. Det som e bokat  e att åka hem till Linda på fredag!! Det var på tiden kanske= )

Idag har jag varit lite småbakis.. var hos syster på vinkväll! Skoj men jag kan inte dricka vin verkar det som blir såå jäkla kass dan efter får hålla mej till hederliga vodkan istället!! Sen blev det utgång på prinsan en sväng , vi var ju rätt sena som vanligt.  Jesper I:s pappa hade svensexa så de mötte vi ute å! Såg rätt städat ut faktiskt men mig ska man inte fråga egentligen för det var inte jag! Slagit sönder näsan hade han lyckats med å .. haha snyggt till bröllopet på lördag!
 
                          

Lämnade gobiten där på em idag, alltid tungt! saknar han direkt!

Nu sitter M och kollar film och jag sitter och surfar lite och småkollar på Walk the line .. men lär nog ut och mysa lite snart skulle jag tro! ; ) klarar inte så länge utan min älskling♥

Blev pizza från verona idag, satte sig fint efter krogenkebaben inatt = )                

näää nu gånt de längre...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback