jorå..

..Ìdag är det Måndag och jag sitter och jobbar, kul att få jobba: ) fick  ju jobb hela januari för camilla fick en liten son i fredas, Grattis gumman!! Fort hade det gått  å han hade  tydligen väldigt bråttom och komma ut den lilla rackan!: ) Annars sitter ju alla här och bara väntar på att korna ska höra av sig om det blir nå jobb eller inte, har inte fått en antydan hur det kommer bli eller hur de tänker , tror vi alla blir överraskade på nåt sätt faktiskt, kanske ingen får jobb eller några borde ju få men alla får nog inte tyvärr!! svårt och veta hur de tänker överhuvudtaget: (

Börjar och längta hem nu , ska ju hämta gobiten på dagis idag!! längesen han var hos mamsen nu ju , tycker inte om hur vi har det just nu men är ju inte mycke och göra åt när hans pappa jobbar skift! Vill ha varannan vecka jag ju blir så långt emellan annars ibland men men...

Precis fikat lite clementin, och pratat med min kärlek i telefon, ska inte träffas nå idag känns lite jobbit för jag kommer sakna han såå men skönt ibland och inte träffas också så man får längta lite mer än vanligt: ) 

Helgen har varit lugn förresten,  ännu en helg  då hur skönt som helst!! ifredas var det mys i mom med molly och majsan och lite vin: ) och film och tjejsnack och god mat från en sjukt bra kock= ) och lördagen blev mys med pojkvännen,  film och mat och  typ ett glas vin  för mig iaf och somnade utslagen på  soffan ! fast vissa ramla ju ner från soffan och låg där istället ett par timmar; D hihi.. Sen har det vart lite innebandy att titta på å, först var det storvik på lördag, förlust igen då tråkigt! : (  fast jag kollar ju mest på Mattias bara = )men alltid roligare om de vinner istället självklart. Sen var det Derbydags på jernvallen igår å, alltid kul med derbyn men såå jäkla trist när giksen vinner, det var Alba vs GGIK då .. 6- 8 blev slutresultatet men det var spännande match bra länge men alba var tydligen lite svagare den här gången oxå!

nu lär jag ställa mig upp en stund har sjukt ont i baken .. suttit bra länge nu!!

Puss och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback