ny vecka var det ja..

..och sista veckan på växeln! va fan ska man hitta på ?? nån som har ett jobb åt mig kanske???= )))
Har slängt in två ansökningar idag iaf.. är väl en sådär 4000 st som sökt  nu antar jag var ju 3000 förra veckan haha så min chanser borde ju vara rätt stora: D eller vad tror ni??

Helgen blev lite party hemma på backen.. ett gäng tjejer och singstar= ) skojigt var det.. sen bar det iväg till livingroom för hälften och resten sprang iväg till tonys (krister frid var ju där) Jag och sandra fick iaf visa leg för att bevisa man var över 30 alltid lika skönt att dom tror man är yngre: ) dock hade jag inge leg med mig, men vi övertalade dom ... och Sandra är ju bara 27 hon förresten men har ju tydligen vipkort då= ) krogråttan ; P haha.. Sedan var det ju den här väskincidenten.. Sandra igen då fick för sig att väskan var borta med mobil kort och allt , vi ringde till den o hade oss och skulle spärra kort o sånt! Hon fick tjata sig till ytterkläderna .. när hon väl fått ut dom skulle jag klia mig på ryggen typ och vad står bakom mig på min stol om inte sandras försvunna väska!! haha hur fan kunde vi missa den??titta vi oss omkring överhuvudtaget och vi ringde ju tom men hörde tydligen inte ett skit ändå!! Big ass blev mitt smeknamn då å! Tack för den Hågge: )  Fick reda på sen att det var sandra som hade spillt ut en öl och flyttat väskan till stolen!! och sen kom jag och satte mig... men man borde kanske letat lite mer haha! Tur den kom till rätta iaf = )

nu vill jag fika lite! : )

sugen och basta är jag å är så frussen brr .. hoppas min gulliga kille låter mig låna den kanske ikväll=
)

nu kom monkan tillbaka !

men glömde nästan nämna att jag fått en ny mössa idag hihi A-M hade stickat den åt mig och jättefin blev den Tack så mycket gumman!!! = )

Kommentarer
Sandra säger:

Haha så fick man sig en liten update om vad jag var med om då, haha stor koll. Spillt ut öl och grejer - what?! Kära nån vilken jävla kväll... :)

2009-01-26 | 20:37:20
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
anneli säger:

haha ja vilken kväll :D

2009-01-27 | 12:19:53
Anonym säger:

Hörrödurö kan vi inte ta en bad å bastudag på Parkan snart kanske?!



Ja mössan va jättefin =)

2009-01-29 | 13:51:01
Mary som skrev ovanstående om du undra =0) säger:

2009-01-29 | 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback