näst sista...

..dagen då! För mig känns det inte så mycket har nog inte fatta än riktigt.. men det är ju inte lika för mig som för de andra som jobbat görlänge som Nisse , A-M och Sussie tex och alla väktarna å för den delen. Fy fasen vad tråkigt det blir att komma in på Sandvik nu , stannar ju alltid och pratar med dom.... men är ju slut med det nu! Tråkigt som fan måste jag säga !!!

Igår var det mys och pizza kväll med Majsan , Molly och mig, trevligt och gott = )var ju veronapizza såklart ...  men molly fick bara smaka två kanter hon går ju på diet gogumsan ju.. men hon får ju vara med iaf , det är hon nog rätt nöjd med skulle jag tro! Molly är en hund för dom som inte vet= )  Sen kom Mattias eller Lill P för vissa = ) och ville spela Monopol  på ps3 men jag orka inte .. men Marie och Lill P spelar nog än dom haha...

Idag har jag och Suze lunchat på mässen .. blev lite choritzogryta! rätt gott faktiskt.. snällt att hon följde med iaf för jag hade ju ingen matlåda idag men det hade hon men hon sparde den tills imon istället! = ) men nån Madde syndes tyvärr inte till , tänkte jag skulle passa på och fråga om de spårlöst försvunna luckorna...??

Nu orkar jag inte skriva mer idag .. ska försöka förstå när Monica med C försöker skoja med mig = ) fattade ju inget tidigare haha får se om man orkar blogga nå alls sista dagen imon..

längtar tills nio tiden ikväll jag iaf!! : )
  ♥

Kommentarer
Lillbloggarn =) säger:

Jaaa du Molly är så nöjd bara hon får va mä hon =)

Men extra nöjd förstås om nån råkar tappa nåt på golvet, hon är ju en gottegris som matte =)

Du får komma å spela Monopol en annan kväll, de är skitkul! Lill P tycker inte att de är lika kul eftersom han åkt på stryk båda gångerna <80)

Den där Madde hon är ju lika spårlöst försvunnen som mina luckor hon.

Helt väck i dubbel bemärkelse om man får va lite ärlig.

=)

PUss på dig storbloggarn!//

2009-01-29 | 13:49:00
Anonym säger:

såja! kul du spöa han!!= )

2009-02-02 | 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback