men åh...

... vilka idiotiska kommentar det kommit nu på Monikas artikel, kan de inte bara knipa om de inte har en aning vad de pratar om!! Blir så jäkla irreterad när de tror att vi blivit erbjudna jobb men inte tagit det eftersom det har förekommit lönedumpning, har ju hänt i nåt enstaka fall att de tackat nej när de jobbat på sandvik i 40 år och får en 4000 kr lägre lön i månaden ,med all rätt att tacka nej då ju!!!  men merparten av oss har inte blivit erbjuden nå jobb alls ju!! självklart hade jag tagit jobbet även om jag fick gå ner i lön, men lägre än mig kan man ju knappt komma!!

jäsp ... blir trött på allting just nu!! tack o hej hoppas jag är på bättre humör imon!


♥förresten tänker på dig finast= ) längtar tills en ledig dag tillsammans: ) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback