jorå..

.. inte fan är jag nå mer positiv idag heller!! Sussie är inte här heller , fy fan lider med henne 23 år på sandvik sen får man gå hem TACK så jävla mycket!! Att jag inte fick var ju inte så stor chock fastän jag blev ledsen.. men Sussie , Ann, Helene är ju jättekonstigt vill tydligen inte ha kompetent personal alls! Dom sparade 2 som kan allt iaf, tur för dom annars hade det väl gått helt åt helvete för dom! Sandvik står inte högt i mina ögon just nu!! Nu är det bara Monica och Monika som inte vet nåt än , hoppas de får positivt men ser ju faktiskt rätt mörkt ut med tanke på hur de gjort på receptionerna och bytt ut alla ordinarie personal men vi håller tummarna för dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback