jopp..

.. då har man varit på andra intervju idag då, var typ en repetion av första kan man väl säga jag lät typ lika dum den här gången haha... nä då det gick väl rätt bra tror jag men nå jobb får man väl inte kan ju alltid hoppas: ) nångång lär det väl vända för mig å kanske!

Fick precis reda på att min son behöver glasögon, har ju varit på koll men hade ju hoppats han var okoncentrerad bara men nu var Jesper med han till riktiga ögondoktorn idag då så då visade det sig att han var översynt , alla barn är det i den här åldern men bara 2-5 enheter och Ísak gubben har 7 så det kan ju försvinna med åren om han får hjälp i tid men kan oxå bli så att han får det även när han blir äldre med tanke på att det var så högt nu, tycker det är lite jobbigt jag även fast jag själv tycker det är coolt och snyggt med glasögon , men så ser väl inte 4-5 åringar på det kanske , bara han inte blir mobbad för det , han tycker ju redan det är jobbigt med nytt dagis och säger han har inga kompisar fast dagispersonalen säger ju att det inte är nå problem. Ska väl inte oroa mig för mycket kanske... Ut imon med Jesper och Isak och leta bågar då: )

Och Mattias idag behöver mycke pussar och kramar bara så du vet; ) kanske jag alltid vill ha men ändå tänkte bara förvarna dig: )

PUss och hej på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback