jaaa..

..det är fredag!! Och jag har nyss fikat lite god macka som Monika hade inhandlat på stan: ) smaskens!!!
Nu är det bara 4 dagar kvar på växeln och va fan ska jag hitta på har liksom ingen plan, väntar bara på att halka på nåt bananskal nånstans men det verkar liksom inte hända... men det löser sig väl= )

Det är iaf fredag och idag ska Jag o Anna åka shoppa lite så jag önskar arbetsdagen var slut typ nu men får väl ta och lugna mig lite och jobba klart , ringer på rätt bra eftersom vi är en kort idag...

Idag lämna jag gobiten på dagis sen åker han ju hem till sin pappa en vecka , är alltid lika jobbit att lämna iväg han . Fastän jag tycker det är lite skönt och rå om mig själv å men klart man saknar han så fort han åker, konstigt vore det annars... Idag får ha sina glasögon också: ) spännande!!

nu ska jag titta lite på min nya telefon som jag köpt av Monika= ) dock inte betalt den än ska iväg på lunchen och hämta lite pengar åt na!!

Nu är det lunch snart, då ska jag hinna äta hos mamsen och hinna ta ut pengar och hämta tank kortet och tanka lär skynda mig.... ringa Mattias lär jag göra å!! : ) e fan viktigast det hihi


pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback