godmorgon...

..på er, lite småtrött idag jag! Isak vill absolut inte till dagis idag och bara grina men han kom iväg i tid iaf som tur är . Blev väl nån minut försent till jobbet men mest för datan är såå segstartat!!

Mattias kom till mig igår iaf fast han inte skulle , vilken glad överraskning! = )Skulle väl ha tränat igår men han känner sig inte så pigg ju,  bara han inte blir sjuk nu när han ska jobba så mycket!

Ann fick jobb i stället för A-M här på växeln, det var ju smart att de valde en ordinarie till ju iaf!! Grattis Ann att du fick det= ) Kanske blir lite ordning nu iaf när det är 2 ordinare och 1 timmis igen nu då! Självklart blir det jobbigt ändå men lär ju hålla tummarna för att de går bra för dom iaf!!

Jag vill ha jobb nuu jag å!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback