Fredag : )

Och det vankas myskväll ute i mom ikväll med lite film och godmat; ) och tjejsnack, ska bli mysigt det tycker jag... är dock lite trött idag för man fick ju inte så mycke sömn i morse, var ju  nån som låg och snarkade så högt att det inte gick och sova :D  

Sitter mest och väntar nu att klockan ska bli lunch ska till uppman och få behandling på min stackars nacke och rygg, hoppas på lite smärtlindring iaf för nu är det rätt illa faktiskt kanske är lite extra spänd just nu å jag vet inte!!

Igår var vi och valde glasögon till gobiten, han valde faktiskt ut ett par själv och tycker det är lite coolt med dom tror jag eftersom pappa oxå har! Så det  är ju bra: )

skönt det är freda men nå sovmorgon blir det ju inte  imon ska ju upp och jobba med syster kanske näst sista helgen...

Jobbar hela Januari iaf det är ju bra sen får jag hålla tummarna att det blir mer , hoppas självklart att jag får jobb även fast det är synd om dom som har jobb nu som jobbat här hur länge som helst känns lite fel om inte dom får jobb ju: (  men jag har haft sån otur jag så måste hålla tummarna för mig åxå, bästa vore om alla fick= ) men vore lite blåögt av mig att tro det kanske!

nu ska jag iväg snart!! Puss och trevlig helg vad ni nu hittar på!= )


Kommentarer
Anonym säger:

Ja ikväll blire tjejmys, du å jag å Molly =)

Ser fram emot de =)Lite trött ja mä så de slutar väl med att vi ligger å snarkar i ett varsitt hörn i soffan =)

2009-01-09 | 14:55:43
grogghaggan...= ) säger:

hihi va mysigt: ) haha så blir det nog= )

2009-01-09 | 15:44:38
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback