fortfarande ingen som hört nåt..

snart måste de fan börja ringa och berätta hur det blir!! Man vill ju veta för sjutton!! Blir ju bara fem som kan få jobb och då blir någon utan det är ju fakta...

Nu kommer min son åka förbi alldeles strax han och Moffa åkte nyss och hämta Mommo från jobbet sen ska dom hem dit och dansa ut julen, sen kommer jag och hämtar han efter jag slutat jobba, sen blir det lite lek och mys med Favorit Mattias= ) Nu lär jag springa ut och pussa på isak en sväng...

En strumpa och inga vantar med sig hem hade han heller gobiten min ... ville inte ha några pussar av mig heller : )

Nu får jag gå hem snart oxå iaf skönt att den här dagen är slut snart å! Ska upp på stan med mor en sväng efter jobbet få se om vi får med oss Isak eller om han blir kvar med moffa en stund...

imon kanske vi vet nå mer...



Kommentarer
Anonym säger:

ja nu måste vi få veta !!!

2009-01-14 | 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback