äntligen..

.. månda igen eller inte är jag så jäkla glad för det heller men det är ju fakta! Helgen har varit lugn som vanligt nu förtiden.. blev lite pulkaåkning med sonen och vännerna sen mys resten av helgen. Skulle kolla när Pillan spela fotboll i lördas men hon hade ju informerat fel tid så fick kolla på nå andra tjejmatcher , jäkla spännande måste jag säga =) men det blev en lunch på jensas iaf, prata lite skit och käka kebaben: ) På söndag bar det iväg till storvik för att kolla innebandy mötte upp majsan där å, som det blev heldag för på parkhallen: ) kul hon stanna med mig o isak och kolla på Mattias å=) De vann förresten!! var väl ett tag sen nu så det var ju kul för dom: )

Idag ska jag klippa morsan å .. dum ide tycker jag fatt jag är ju inge bra påt ändå ska hon envisas med att jag klipper na.. jaja får ju bli som det blir då haha.. nästan bättre Mattias får klippa na ju= )

slutar snart gör jag iaf!! Inte får jag träffa min pojkvän idag heller , inte på hela veckan typ kan man säga : ( hur ska det gå??? 

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback