äntligen..

..jobbar man igen, skönt måste jag säga känns som man varit ledig nu lite för mycke! Måste ju jobba å så man får lite pengar!! sjukt kasst med pengar för tillfället har nog aldrig varit så dåligt lära tacka nej till utgång idag å bara för det! Skulle bli lite mysfilmkväll med marie istället men det sket sig å, för Jesper, isaks pappa alltså ringde och så var ju dagis stängt idag och imon åsså det borde han ju förstått röd dag och allt men då jobbar ju han såklart så Isak får sova hos mig då, det gör ju inget alls men blir ju lite struligt när saker är planerade , nu är ju inte filmkväll så viktigt och är ju bara och ändra men ändå!

Fick nyss lunch hos Papsen och Mamsen..gött sörru mjölkmackisar och körv!!: )  Mattias var med idag å han var ju ledig såklat när jag jobba...

Shit vad jag har ont i nacken nu måste ta och ringa uppman och få nån ordning påt ju: ) få se om han har tid med mig..

Nu ska jag kolla lite resor för skojs skull= ) puss och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback