aj aj...

...stackars mig sitter och försöker jobba med bergsprängande huvudvärk, men nu har jag fått tablett iaf! Nisse hade lämnat några , " de här kan ni behöva i växeln nu" : ) sant det Nisse, Anne får nog lite jobbigt som den enda ordinarie kvar när A-M tackat nej till lönesänkningsförnedringen, bra gjort det förresten  har man jobbat så länge som hon så ska man fanimej inte behöva sänka sig såå i lön heller. Dom har ju gjort bort sig rejält när de tog bort henne , för hennes kunskap och erfarenhet behövs så det heter duga för att kunna lära upp helt nya ... men men de fattar väl den 2 februari då! räkna med kaos på växeln och långa köer!! och räkna inte med att komma in på sandvik överhuvudtaget  med nya vakter och receptionister kanske lyckas öppna bommen iaf så ni kommer in= ) och coromant och hk kan ju räkna med lite kaos på deras inplanerade besök den dagen!! Vore kul och vara en fluga på den väggen och se eländet!! Tycker lite synd om de nya faktiskt , deras fel är det ju inte.. utan i grund och botter är det ju Sandviks fel så de får ju helt enkelt skylla sig själva .. vem det nu är som är ansvarig för det vore ju bra och veta så man vet vem dom ska hänvisa till när det går åt helvete!! När sandvik kanske förlorar viktiga kunder, men de verkar ju inte bry sig om att vi faktiskt är jäkligt viktiga och inte bara kopplar mellan folk som jobbar inne på sandvik utan att vi är första kontakten med kunden och den är hur viktig som helst men det skiter man i nu iaf!!

Förresten fick inte städjobbet heller på coor, men det ville jag ju inte ha fast jag ville ju ha jobb men ja ja svårt det där! Nu är man snart helt arbetslös fyyy fan!!

Förlåt Matiias för mitt galenskap idag , du är underbar bara så du vet!!

Kommentarer
Sandra säger:

Är det Sandvik och inte Coor som har växeln efter Addici?

2009-01-16 | 17:29:17
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
Anonym säger:

Nej det är inte Sandvik, det är ju coor men det är ju Sandvik som gjort valet att ta coor som leverantörer utan nå som helst krav på vilken personal de ska ha verkar det som... så därför jag är sur på sandvik, coor ligger inte så bra hos mig heller!!

2009-01-16 | 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback