7 dagar kvar..

..här på växeln! känns ju hur trist som helst.. kommer sakna mina kära och roliga arbetskamrater!! kommer sakna fredasfika kommer tom med sakna Monika; ) haha.. skämt åsido det är supertrist iaf!

just nu känner jag dock inte för att jobba nå mer idag, fast kl bara är halv tio vill hellre vara hemma och ta hand om min sjuka pojkvän istället, stackarn är dålig och jobbar dubbelt! Men finns ju ingen ersättare så vad ska han göra: (  hoppas du mår bättre fort älskling, tänker på dig konstant= )

längtar till freda när jag och Anna ska in till valbo och shoppa lite.. såå jäkla skoj att vi kan gå på samma affärer nu för tiden när hon gått ner så mycket i vikt -46 kilo nu!! grattis gumsan du är så duktig med träningen å hoppas knäna blir bättre men nån comeback på innebandyn och fotbollen kommer det nog inte bli men ändå!! Vi får nöja oss med minnerna därifrån... utkasten på inomhus fotbollen och målen därefter och pappsen som skriker en gång till haha sånt glömmer man inte!!! ska leta på filmen dags för lite nostalgi ju...

Sen vankas det fest på lörda, trevligt !! blir hos X:et  med lite mat också= ) det ska bli skoj!!

Sen nå mindre roligt.. Fick besked från csn häromdagen att jag skulle betala 1100 i månaden, räknat på att jag tjänat 327000 år 2007, typ 27000 i månaden , jäkla vad jag måste haft det bra : ).. haha nu får jag väl ut en sådär 8000 i månan om jag har tur= ) Kan iaf inte betala det så har ansökt om sänkt ! Sålde ju huset och grejer 07 kom jag på sen så det är väl därför antar jag! hoppas jag får det sänkt så jag kan överleva nu när jag blir totalt arbetslös! Fyyy jag vill inte!

nu har jag redan on i häcken nu så lär röra på mig lite innan den somnar: )

Kommentarer
anna nordstrand säger:

Va gullig du är gumman!!! Puss på dig... =)

2009-01-22 | 22:17:44
Möni säger:

"kommer tom med sakna Monika"

HAHA! Du är söt Anneli :D

2009-01-30 | 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback