varma soliga lörda!!

Här kommer ett soligt blogginlägg från Hemgatan!! Sitter och bloggar och solar samtidigt, hett men kul ändå... lånar syrrans minipc(vill oxå ha)!!!

Dagen består av sola, sola och sola tyvä,rr inge bada , får svalka mig i vattenslangen istället!
Skulle tapetsera idag men klokt nog sköt jag upp det till en annan dag efter några smarta inlägg av mina vänner på fejjan= ) Så nu sitter jag här och steker mig istället! mycket bättre faktiskt!! Kan ju vara det sista man får denna sommar.

Ikväll möts vi upp hos syster och tar cyklarna till Högbo för lite picknick och tjyvlyssnar på Måns, Lena och Orup!Så sjukt härligt väder för det ju! Sen fortsätter kvällen hos syrran och pejs o lite senare krogen.. låter bra va!

Nu ska jag fortsätta njuta utan er!

Hoppas det går bra för M och G-H på matchen idag förresten!!

Men åh måste man förstöra min stund med att klippa gräset..använd handjagarn för fasen, o få lite motion på köpet vettja=)

kraaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback