Underbart rolig solig helg!

Tillbaka till jobbet igen då! Efter en sjukt härlig helg i Leksand/Borlänge! Blev sådär fint härligt väder som man önskade sig! Var ju på Leksand sommarland på lördagen och badade, lekte , solade, kastade pil, bollar paddla kanot osv... vann stjärnvinster Annas M vann tre gånger och jag en gång!! = ) dukigt va! kastade boll genom ett litet litet hål, M kastade pil, det e han ju jäkla bra på!!
 
vinsten= ) I var något nöjd!!

Kvällen blev det minigolf på Leksands Strand , som förövrigt var en jättefin camping! Kvällens vinnare var Mattias(Annas då) Sedan var det nån som drog på sig smeknamnet " sjuan"  inga namn jag tänker nämna dock men det var inte jag eller Anna! Och kidsen var det inte heller; )

Avslutande kvällen med vin och  i stugan...myyys! 

Sovmorgon på söndag.. åt frulle och städade ur och åkte iväg till Borlänge och Aqua Nova, äventyrsbadet! Där blev det bad och lek resten av dagen, sen middag på BK (inte så speciellt gott dock) Kom hem vid sex sju tiden tror jag .. Helt slut allihopa efter en helt underbart rolig mysig helg! Tack alla som var med=)

Idag lämnade jag isak på Blåsippan, stängt på Jernvallen fick jag veta på morronkvisten när jag ringde Jeppe.. Men det gick bra iaf fast han inte ville gå dit.. Sen såg han sin fröken då var det lugnt! Men nu blir man utan han en vecka då! Usch och fy blir jobbigare och jobbigare! Tänkte passa på städa och kanske rusta lite i veckan men man hinner nog inte så mycket när man jobbar å!

Idag blire shopping me systeryster=) efter jobbet!! jippi..

                                                                                                    


Kommentarer
Ann säger:

Härlig helg gumman! Du kan konsten att roa dej du.

Kraaaaaaaaaam

2009-08-03 | 23:53:24
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback