tisdagsmorgon och

..Regnet öser ner och jag sitter här och e inte nå bloggsugen alls men va gör man en sån här dag! Tänkte man skulle städa för det behövs ju... men jag väntar liten stund! Tapetsering e nästan klar bara en vägg kvar så den fixar vi upp ikväll när junior sover!

snart så...

Helgen gick fort med mysfreda hemma i Sviken med film och tacos!! och lördagen spenderade vi i storvik med grillning hos Maarit och Mats,i deras nya fina hus!!  trevligt : )  Gick kanonbra den här gången för isak och Johanna att leka så det var ju bra att dom hade roligt å= )

söndagen blev tapetserardag medans I var hos syrran o pejs!..
 slutresultatet kommer om det blir bra vill säga =)

Och nu en ny härlig vecka där jag e totalt jävla arbetslös, vilket får mig att inte må så bra.. rent av skitdåligt! Vill ju jobba!! Vill ha tryggheten att ha ett jobb, just nu går jag på nålar och de e inte roligt de! Måste ju vända snart snäällla rå! Jag e lixom inge rolig att va med när jag e så här: (

Eller förresten kom på en ide..jag ska vinna storvinsten på lotto på onsdag! Så är pengabekymmren borta iaf... Ibland glänser man till med kanonideer va! =)

                                                                       


Nu ska jag gö lite nytta... I är på dagis nu en sväng så jag lär passa på!!
 
men först ringa kärleken: ) 

 
 tyvärr gick det inte att rotera.. fattar inte varför!!

pusssssss

Kommentarer
Ann säger:

Stackars snuppan då, det löser sig snart ska du se!

Du vet vad han sa som sket i vasken...........



DET LÖSER SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram :)

2009-08-19 | 10:38:02
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback