Hej igen..

Det var några dar sen sist nu va..

Helgen har varit supernice med kvällsdopp och mys på strandbaden och lite mat i fredas, firade 11 månader: ) fest på lördag med utgång! Söndagen spenderade jag och M uti i hans föräldrars stuga såå mysigt och fint där vid sjön ju!! Grillade lite burgers med diverse tillbehör, hur gott som helst! Solade och badade å!!: ) Och träffade en massa släkt till dom i grannstugan....

                                                                                        


Började tapetsera i Måndas.. fick upp två vårder iaf , alltid en början och blir nog bra när det blir klart!!: )  Fortsättning följer ikväll ...

Isak kom hem i måndas .. gu så  härligt har saknat i hjäl mig efter honom! Nu e han hemma i två veckor igen härligt! snart fyller han 
också stora killen!! = )

Idag blire kanske badhuset.. efter lite lek hos Fam Larsson( om hon svarar nångång!!= )

Nu ska jag fundera på lite presenter åt mina bästa killar!!

PUSSSSSSS

Kommentarer
Ann säger:

Jag förstår att du längtar efter honom, det skulle jag oxå ha gjort om jag var i dina kläder.

Foton på tapeten önskas ;)

2009-08-13 | 10:13:13
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anonym säger:

Oj va ni myser =)

Mysigt å ha Isak hemma å!

2009-08-13 | 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback