onsdag och regn och jobblös..

Hemma igen då efter två dagars jobb.. långtråkigt fast det finns miljontals saker att göra vill man lixom inte!! tvätta , städa , röja undan kläder i skåpen mm Ska väl ta tag i nåt snart!

Nyss lunchat med mor och far på trebobrygga, blev en tråkig hamburgare för mig..nyttigt eller hur! Ska tillbaka till trebo ikväll för en joggingtur igen om vädret blir bättre vill säga, ser inte så ut just nu bara..

    


Ska snart ut och inhandla lite grejer åt min kära sambo(hehe snart iaf)  till hans 30 årsfest på lördag då! men sitter bara och väntar på att jag ska få listan men den dyker ju inte upp nå: P

Nu skriker Robyn också i bakgrunden och vill ha uppmärksamhet eller nåt.. är ju inge väder ute för henne heller direkt! Ibland tittar jag ut genom fönstret för att få en glimt av Isak som e på dagis..men jag ser bara cyklarna inte vilka som åker på dom, men jag vet ju att han e där min gobit! Han e ju hos pappa sin den här veckan.. men så konstigt att han bara e några meter från mig .. Så tråkigt att vara hemma själv bläää! Kanske ska dansa lite ..brukar få mig på bättre humör! = ) men först lite städning kanske!

ha det gott


 En gammal bild på Robyn , Cornelia och Alexis!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback