fredagmys igen!

Japp fredag igen och en vecka har gått utan jobb.. uscha fy vad trist! Det positiva nu e ju att det är dags för fredasmyyyys igen! Ska först till Mamsen och Pappsen och fira deras bröllopsdag som egentligen är på sönda men firar idag istället! 40 år som gifta och de har inte tagit kål på varann än! Det måste ju firas= )

Igår firades det också.. då var det Mattias som fyllde 30 ja jag sa 30.. ojojoj va gammal han gått blitt; )  Men GRATTIS iaf!! Det blev massor av tårta och kakor, smaskens sörru!!



Något annat stort hände igår å.. våra föräldrar träffades för första gången: ) det gick väl bra tror jag! Skönt att ha det gjort...

I och jag var upp en sväng på stan och klippte håret på honom, åhh så fin han blev.. inte undra på vi kommer på I och I att pussas hela tiden nu! :) sötisarna! I förrgår senast när vi var hos fam Larsson och grilla burgare! gottti gott gott...

Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig fin!!


Snart e det
kram

Kommentarer
Anonym säger:

Fin är du alltid gumman, även om du luktar lite skit ibland =)

Pusss saknar dig

2009-08-21 | 22:03:26
Anonym säger:

haha tack vännen! saknar dig å! pusssssss

2009-08-22 | 12:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback