fondväggen på plats!

Sakta men säkert går tapetseringen av sovrummet vårat... nu e fondväggen på plats iaf! Fortsättning följer ikväll..


Igår var det lekning hos Fam Larsson I och tre tjejer: ) sen blev det en sväng till .. köpte grejer till avskärmingen och så blev ju mat där å såklart! I skulle få vara i lekrummet men tyvärr var det stängt så han fick följa Syrran till  istället(bara för att titta då) men slutade med att de kom ut med 2 filmer..


Sen sov gobiten på bågis inatt för dagiset e stängt, tur man har mamsen och pappsen som ställer upp!!

Var hem till Bågis på lunch idag Stuvade Makaroner och köttbullar, mumsigt tycker jag! dock inte så bra för min stackars mage= / 
                                 

Önskar jag fick gå hem nu! visserligen jobbar jag bara 1 dag till och sen åter till timmis..såå less nu ge mig jobb det e jag värd!

Börjar bli sugen på utlandsresa å.. var ju ett tag sen =) men inte lika mycke som jag vill hitta ett perfekt boende till oss med två toaletter som I brukar säga.. han tycker inte om att vänta när han behöver gå= )!!

 




♥Tänker på Emil idag också !Ligger ju på sjukhuset efter olycka i snickarboa igår.. hoppas innerligt det inte e nå allvarligt med nacken ! Kram till Anna och Mattias och Peo och alla andra som e oroliga!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback