Vart tog alla vägen??

Var bästa kommentar Mattias fick av en tjej som satte sig bredvid oss på funclub... hon hade tidigare suttit där själv när vi var där och kom tillbaka och satte sig igen.. ingen hade då gått eller tillkommit var fortfarande bara jag och m som satt just där.. Mattias kontrar med att de kanske gick på toa.. haha kanske inte låter så kul men lite kul var det..

Iaf var vi på kryssning jag o Mattias♥ i lördas .. det var helt underbart roligt att åka med honom! Bussresan ner var tom mysig nu!! Blev nån öl på vägen ner sen var det en incident med en öl och solbrillor inblandat  men jag tänker inte berätta vad blondinbella gjorde men man kanske kan räkna ut det.= ) Sen blev det en bira i solen på en pubbåt, superhärligt väder! Sen var det påstigning på cinderella eller Håkanbåten haha.. ingen håkan jobba dock! Inte för jag ville det ..jo kanske för att M tycker han är såå störigt dryg!  Blev lite sol på däck en sväng.. sen ner i hytten och vila och mysa lite för att sen käka lite 3-rätters på FoodGarden.. tog först förrättsbordet med massor av goda förrätter att prova som jag aldrig skulle gjort om inte M varit med är ju som sagt liite kräsen=) gottt gott iaf... sedan blev det oxfile pepparstek för mig.. och oxfile nåt annat tog M ... Men sååå jäkla gott rekommender starkt Food Garden!  Trodde inte jag skulle orka nå dessert men det slank ner.. provade dessertbordet med ett antal olika goda desserter mums! Men oxfilen tog hem priset! Var nästan lika gott som när min egen kock lagar åt mig=) hihi..

Sen blev det puben med trubadurunderhållning och öl och drinkar= ) Nästa anhalt var funclub där vi mest stod och och kolla på roliga /konstiga människor drack mer öl och drinkar såklart å.. pussades en hel del å: ) Där stängde de ju 3 så vi fick gå vidare .. tänkte bli hytten men tog en avstickare till disko å för att dansa lite; ) körde bara spansk musik typ.. salsa=) Var ju spansk tema på resan ... Sen blev vi sugna på lite nattamat men det var inget som dög till fröken kräsen så det blev chips och nötter i hytten!  Sen var det tack och gonatt! Tack för kvällen älskling= )

Morgonen efter vaknade vi rätt tidigt runt nio(vissa med huvudvärk; P ) .. tittade ut i hopp om att solen skulle skina men det var bara moln .. så vi låg kvar o mös funka jäkla bra det å=)  Sen blev det uppfräschning och viking buffet vid 12.. hamna bredvid nå göteborgare, dom lär åka långt för såna här kryssningar dom.. fast de åkte tåg iaf! lite smidigare det och fortare!  Buffet var väl ingen hit som vanligt .. blev lite tacos för mig och lite köttbullar o kyckling! Inte värt pengarna direkt men jag blev mätt iaf... Sen handlande vi det sista i tax free och strosa lite... Sen var vi ju nästan framme på fast land där bussen hem väntade!  drygt men kom hem en timma tidigare än beräknat iaf= ) Slutsats av resan: Helt underbar resa med min älskling , god mat, mycket mys och prat! lite för lite dans kanske; )  goda drinkar( de flesta iaf) god öl och vilken blandning av folk på både gott och ont men så är det ju på kryssningar!! Tack för ännu en underbar resa älskling!!!

IDag hämtade jag min son efter en vecka hos sin Pappa...så härligt att ha han här igen! Typ en halvtimme vi varit hemma ringde det på dörren och vem var det jo mormor och morfar såklart =)  kunde ju inte låta bli att åka hälsa på sin favvo när han kommer hem!! Blev lite lek och film och mys idag bara .. nu sover han sött utan blöja dessutom = ) få se hur det går håller tummarna! blir det bakslag så är det ju så , bara fortsätta det var ju han som ville vara utan.. min stora kille!!  Veckan är fullspäckad redan iaf... längtar efter Mattias gör han å så blir väl lek med oss imon lite lekpark kanske , sen lek med Ida onsdag! Sen ska M och I ha killkväll på torsdag när mamma ska på myskväll hos majsan! fredag G-hammarby mat o sånt.. .. Bovik lördag.. till Pappa sin en kortis, kalas på Månda hos Anton.. Sen är det ju en ny vecka med nya äventyr!

Jobbar gör jag i veckan å =) kul det ju.. ska nog tävla lite imon va Ann??

Nu står en viss Robyn och skriker åt mig så lär väl mysa lite med henne innan M kommer hit= )

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback