Valborgsafton..

... och ikväll blir det grillning ute i stugan, alltid mysigt där speciellt nu när det är soligt dock inte såå varmt som jag hade önskat men det får duga med sol iaf!  Sen är det väl tänkt att kolla på lite kase om det finns nån.. Isak är redan ute i stugan me mommo och moffa, Jag och M åker in när vi slutar jobba åsså skulle syster och pejs dyka upp å! Få se om det blir nån övernattning.. beror på I:s humör!

Igår var det kick off med Coor och Sandvik.. Blev lite infomöte först vad FM gör och sen var det Coor:s tur det var väl intressant men blev ju lite långdraget, så maten sköts upp med en timma och då var man ju tokhungrig såklart , tur det var jäkla go mat iaf!!  Och så var det lite grupparbete under maten om hur vi ska förbättra samarbetet mellan Fm och Coor och hur jävla lätt är det å komma på nåt... vårat bästa förslag var en brakfest i kvartalet = ) Blev en tidig kväll iaf.. M♥ hämtade mig, snäll pojkvän jag har hihi!!: )

Titta på radhus igår å: ) men var ju tyvärr lite litet utifall man blir fler än tre nåndag;)  men vill ju bo där å ..hmm svårt det där! Får väl kika vidare..

Nu vill jag ha helg.. myshelg med min familj=)
 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback