lördag morron...

..och har precis lämnat gofisen till mormor och morfar han ska sova där inatt, för jag och M ska på 30 årsfest ikväll i sthlm , Mattias vän Kim som fyller.. Hoppas på en skojig kväll ju= )

Borde städa bort lite skit i min lägenhet nu när jag har lite tid över innan vi ska fara men så sitter jag här.. jaja snart så ska jag gö ett ryck hoppas jag iaf: )!!
 
Nä har fan inget att skriva idag så ja skiter it..

Puss och Trevlig helg på er...

Extra pussar till mina vänner ♥, känns som vi träffas för sällan..

Puss på dig å Mattias , älskar dig jag





Kommentarer
malin säger:

ingår jag i dina "vänner" ? =) känns iaf som d va lääängesen......men vi ses på lör=) lyllos dig som e käääär=) =) hihi......kram

2009-04-21 | 17:30:10
Bloggadress: http://mammamiiaa.blogg.se/
Anneli säger:

klart du gör: ) men man är så sjukt dålig på att ses ju så man skäms ju ... och dig har man ju såå jäkla långt till eller hur? kram kram ja det är mysigt o va kär bör fan va din tur snart Malin :)

2009-04-23 | 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback