Idag fyller jag år så...

..GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! till mig själv= )

Snart ska jag möta upp mina arbetskamrater för att äta en bit mat på mulligans för att fira min chef Anne som fyllt 40 nyss .. slår lite högre än mina 25;  D haha... nä då 33 har jag faktiskt blivit .. ja jag vet det är är svårt att tro men så är fallet= )  Iaf så firar jag min på lörda med fika på dan och lite fest på kvällen om nån e sugen..

♥Fick en födelsedagspresent av M idag iaf: Tågbiljetter till Sthlm .. men sen ville han inte berätta nå mer! Bara att det ska bli sjukt roligt såklart!! Inge nyfiken alls jag..Så jag får väl hålla mig tills det är dags och  jag antar att vi ska göra mer än åka tåg .. ; ) tror jag iaf...Längtar som fan!! hihihi

Sen har jag och den andra M lite planer å hihi det ska åsså bli jäkla skoj.. fan va bra vi kommer hat!!

nu måste jag fräscha upp mig lite kanske!!

Pusssss

Kommentarer
Mary. säger:

Men gud va spännande, nu blir ju jag också nyfiken =)

Grattis Grattis på dig!

2009-04-25 | 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback