Finbesök

precis när jag skulle till och börja skriva lite vad som hänt i veckan dyker Monika inrullandes på sin superpermo; P skitig dessutom haha...  trevligt med lite finbesök iaf tycker jag!! = ) Ny lägenhet hade hon köpt å!! Saknar henne här gör man ju såklart!!

Helgen har varit solig och härlig... Kalas var det i lördas å med smörgåstårta och presenter= ) Tack för alla fina presenter!!  Senare på kvällen var det dags för lite partaj åsså , började lite segt men artade sig och blev skojigt såklart sen blev det utgång på livingroom(gratis då för oss gamlingar) Tyvärr inga skandaler den här gången att skvallra om... fast jag vet ju inte vad som hände på efterfesten med australien... kanska finns lite gobitar där får luska med Suze och Linda .S ( som förövrigt prata med en trevlig kille under kvällen ) En annan var ju klok nog att åka hem efter krogen eller kanske min söta kille som är klok och tog hem mig... Linda(nr 2 min jobbarkompis då) var smart nog att åka hem hon å=)

På söndagen var man lite seg som vanligt men inte så farligt blev lite bakispizza och man var pigg igen=) Sen orka jag tom åka till dollar och rusta och inhandlade lite saker... Sen blev det njuta av lite sol på ballen som jag och Mattias städade i veckan och tro på fan att vi hittade en liten "balle" under allt skräp som jag samlat på mig.. SEnare gick vi på träningmatch Kurdiska-GestrikeHammarby... Skitmatch skulle jag villa påstå dessutom tog de inträde för en träningsmatch det är fan skandal!!  Tänker aldrig kolla på en till Kurdiskamatch iaf.. Hammarby blir jag ju tvungen att kolla på iaf om jag vill se min Kärlek spela då och det vill jag ju såklart♥

Idag ska jag o Isak och mamsen in till Valbo och kolla lite fotbollsdojjer åt min stora kille som ska börja på fotbollskola på måndag!!  Ska bli så roligt tycker jag iaf.. isak är väl inte direkt supertaggad men kanske blir hoppas jag= )



Nu ska jag snart pysa...

Hej så länge!!!

Kommentarer
Sandra säger:

Efterfest med Australien - här har jag missat nåt!!! Uppdatering tack, grabbarna på jobbet har varit tyst som muren - hände nåt mellan nån?!? Hur gick det för Linda och Peter? Australien blånekade att han hånglat förut...

2009-05-01 | 10:36:23
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/
anneli säger:

haha jodu.. tyvärr har jag inte fått mer info: ( återkommer om det=)

2009-05-04 | 14:40:56
Bloggadress: http://annelirunsten.blogg.se/
Möni säger:

Aw saknar dig med :D

2009-05-07 | 22:16:29
Bloggadress: http://higekiteki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback