onsdag em....

På jobbet igen då ..nyss ringde en som satt  på toa o ringde  sina samtal och det informerar han mig om såklart  haha kanske bara för jag dryga lite med honom först  känner han sen tidigare vill jag tillägga: ) fick åsså veta att hans kollega satt i toan bredvid vilka knäppisar man jobbat med ....

klockan har hunnit blivit 2 o det är inte så långt kvar av dagen som tur är ! Inte fatt det är jobbigt o jobba men man vill ju hem iaf... Igår var Majsan på besök och hade med sig Veronapizza o frestade mig med ... ringde faktiskt o fråga först om jag ville ha men jag o isak hade redan lagat lite gourmet middag. . dvs spaghetti o köttbullar: )fick smaka nåra slicar ändå... veronapizza e överlägset godast! o jag gillar ju pizza o har nog fan provat de flesta i stan med omnejd åsså: )  jo men nog om pizza .. börjar ju bli hungrig igen.. haha... Majsan o jag kolla lite tv o snacka lite tjejsnack, behöver man ju ibland: )  nu ska jag på väg ut på äventyr igen Monika använder mig som springpojke eller tjej e det här fallet: ) får springa över till vakten o lämna lite kort ibland å inte klagar jag över det heller skönt att lufta häcken ibland ju: ) 

Tillbaka igen!!  .. lite kallt det är ute nu! prata med maria i vakten om det blir nå folk på festen hoppas det iaf.. Jag o Anna har ju blivit utsedda som lekledare av Sussie  undra vad fan vi ska hitta på för tok hihi nåt lär det ju bli,: )  Vill hem nu o mysa i soffan med nån men nån är ju sjukis så det blint nå: (   puss o kram så länge..


Kommentarer
Anonym säger:

Verona äger!! Det hann bli en till den veckan =)

2008-11-03 | 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback