resor...

tjohooo .. inge jobb idag heller , trist men jag hinner ju med lite tråkiga saker som o städa o tvätta istället de e ju bra!
idag kommer Petra in till viken , hoppas hon vill ses en sväng träffas ju alldeles för sällan .. saknar min galna petra ju!!! = ) skulle haft en resa nu som förra  året!! Fuerteventura : ) blåste jäklit mycke , mycke surfare var det ju.. o det klagade vi ju inte över: ) o spriten var go å!! = ) mera utlandsresor till folket tack!! fast nu e jag ju inte sugen på nå supar/tjejresa i första hand utan åker väl helst med min kärlek till nå mysigt varmt romantiskt ställe kanske låter lite fjantig men det skiter jag i hahah.. förlåt men det är ju faktiskt så! Kan ju inte rå för att man är kär heller: )  Men Vill ju åka med tjejerna åsså ju såklart o isak vill jag ju åsså ha med blir många resor härframöver hör jag ... kärleksresa, tjejresa, familjeresa, ....om man ändå hade råd.. måste ju ha ett jobb snart!! blir tokig.. eller tokigare kanske jag skulle skriva! = ) nu ska jag äta lite frulle o vila lite... ikväll ska jag o min kära syster ut o äta o dricka lite bärs o planera julklapparna= ) puss så länge!!

Kommentarer
Anonym säger:

Jag vill också åka på tjejresa =)

Och kärleksresa med Mattias =) Fast min egen, haha

2008-11-06 | 11:29:22
Anonym säger:

ja du får ju inte ta min heller: P

2008-11-11 | 13:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback