nu...

Nu är det nära snart är klockan fyra så jag få gå hem! = ) Mina kära kolleger får  hänga kvar ett tag till, Helene verkar trött o vill bara gå hem .. Monica fattar ingeting längre säger hon o suckar medans hon läser min blogg där jag skrivit om hennes flört o hon frågor om handlar om henne o låtsats inte fatta nåt haha.... Annika pratar om vaxdukar.. Camilla hör jag inte nu .. men tjock är hon iaf! alltså hon är med barn : ) Sussi glider förbi här ett antal gånger ibland ler hon ibland inte= ) beror väl på om hon fotat nån snygg kille eller inte hehe.. Anne springer runt lite här o var o delar ut papper o grejar svarar i alla telefoner...skäller på oss om vi är högljudda = ) Nisse är försvunnen för tillfället.. men dyker nog upp närsom helst.. alla vill nog veta nu hur det blir om de blir kvar eller inte... jobbigt o vänta ju...

Ikväll ska vi skitsköj majsan= ) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback