biokväll...

måste bara säga att det är såå sjukt  hälit och prata med glada  trevliga människor när man nyss fått skitsura folk på trån.. mera såna glada samtal tack!!! = ) 
Nu ska vi strax på bio med brudarna på jobbet, ska bli sköj ju: ) bara Monikas o min taxi hittar hit... kom 2 timmar för tidigt gjorde den först sen hade de svamla om hk innanför centralvakten vilka nötter alltså haha.. håller tummarna att vi kommer iväg nu jag!= ) men det ska väl lösa sig...Annars får väl Monika ringa skälla på dom ... det har hon ju aldrig behövt gjort förr  haha...
Imon är man ju arbetslös igen om ingen är sjukis då .. lite taskigt o hoppas  sjukdom åt nån men jag vill ju åsså jobba !!  Längtar tills ikväll gör jag å.. o till helgen ännu mer faktiskt  tänkte försöka våga mig på o laga mat till nån jag tycker om sjukt mycket!! men jag vet inte får se jag kan ju ändra mig....är ju inte direkt min grej det där med o laga mat = ) borde kanske lämna det till proffsen ; ) o göra det jag är bra på istället.. hmm va fan e jag bra på då? får fundera o återkomma !! puss o hej... nu blir det Rallybrudar i gävle..

Kommentarer
Mary. säger:

Men va gulligt, tänkte du laga mat åt mig ;)))

Hoppas filmen va bra, mysigt å gå på bio ju =)

2008-11-05 | 11:34:18
Anonym säger:

du kom ju aldrig så maten blev kall: P

2008-11-11 | 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback