Månda igen..

ja nu sitter man o tittar ut på ställverk 05 igen då.. betyder att jag jobbar alltså= ) Helgen har varit kanon som vanligt nu för tiden hihi: ) fredagen var jag hem till Anna på lite vinkväll, AnnaN annaX annso kim o jag var det  lyckades fyllna till den här gången åsså men va fan skrev ju om det här igår o märkte jag haha måste vart full fortfarande när jag skrev inlägget igår kanske: D Vi hamna iaf på Tonys till slut där det inte var mycket att hänga i julgranen, man passar inte direkt in där än fastän jag kallar mig själv som grogghagga.. kommer inte upp i den nivån riktigt än för o platsa! Hoppas jag aldrig lyckas heller faktiskt. Ville ju hellre gå på krogen o dansa lite jag  men det är inte polarna så mycke för:. så då brukar det bli tonys eller nån annan pub, mulligans var inte ett alternativ i fredas , inge uppträdande där o dessutom skulle Mattias dit med en kompis, ville inte vara nån efterhängsen flickvän heller hur jävla mycke jag än ville gå dit o träffa han= ) men vi sågs ju sen iaf som tur är , Johan(Mattias kompis)  var sugen på efterfest han men vi passa på det som tur var , för Mattias skulle ju upp o jobba o han var inte direkt redo för det när han stack iväg heller .. då kan man ju tänka hur det skulle blivit om det vart efterfest!! Men han överlevde dagen o kom tillbaka till mig pigg o snygg iaf= ) Vi skulle ju bjuda Anette o Pene på mat på lördagen  och det gjorde vi å.. eller kan inte direkt påstå att jag var inblandad vi var ju hos mig o använde mina grejer iaf= ) men självklart var det Mattias som stod för kockandet ju.. o snacka om go mat han laga då!! trerätters blev det å lite lyxigt Syrran o Pene var sjukt nöjd med maten , jag åsså såklart han är ju såå duktig min kille ju hihi!! = ) Blev en del vin för dom å , jag var ordentlig som vanlti o drack cola bara för jag gillar ju inte alkohol haha nä då var ju lite bakis  faktiskt , det brukar jag inte vara; D  skämten är på hög nivå hör jag haha.. fast rödvin dricker jag inte faktiskt, om jag inte är på öde då förstås o det finns inge vatten= )  Sen blev det lite Buzz tävling , Pene vann ju musikfrågorna så klart o Mattias vann filmfrågorna , det fick man ju höra ett tag... jag vann ingenting : ( känns inte som jag bryr mig , brukar vinna bowlingen jag = )

Idag kommer min andra gobit hem, min son alltså känns som det var görlängesedan jag såg han.. lite tufft med tvåveckors schema som vi har men det funkar ju iaf! Ska bli jäklit roligt idag , vet inte vad vi ska hitta på blir lite mat hos mamsen först sen hinner vi nog inte med idag, jobbar ju så länge idag... men senare iveckan ska vi till badhuset , det tycker han om , å så blir det väl lek med nån kompis: )

Tyvärr blev det inge skvaller Anette , gossip girl är ju anonym hon men min blogg är ju inte så värst anonym skulle jag tro med mitt namn på första sidan= )  så skippar skvallret just nu: ) vill hem o träffa isak nu jag... puss

Kommentarer
Mattias säger:

Det där med bowlingen har vi ju diskuterat :) O vi vet ju vem som vann:) puss puss

2008-11-17 | 15:48:38
Mattias säger:

Det där med bowlingen har vi ju diskuterat!!:)och vi vet ju vem som vann:) puss puss

2008-11-17 | 15:52:44
Anonym säger:

du vinner inte mer för du skriver det 2 gånger älskling: P

2008-11-17 | 22:06:32
Mattias säger:

Hehe!!kan inte sägas eller skrivas för många gånger:)

2008-11-18 | 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback