Bakis..

Fy fan vilken lång dag... tur jag går hem strax har dessutom bara jobbat halvdag idag= ) man har ju varit lite bakis idag eller är måste jag säga.. Blev ju lite för mycke igår fast jag skulle ta det lugnt blir ju aldrig som man tänkts sig heller : D Hade iaf jäklig skoj igår jag majsan o christian satt hos mig o föröla oss lite innan vi tog en taxi till elvisstället, där fråga vi vakten om det var nå folk då svara han att det börja komma lite nu.. så vi gick ju in. Väl inne såg vi att det var 2 bord med folk efter en stund gick ena bordet så det var vi o fyra till  som skulle vara med på quizen hade roligt iaf vi... Tyvärr vann vi inte nåt men var nära riktigt nära haha...Sen blev det Kharma o mera dricka blev bjuden på det mesta tror jag för jag har de mesta av pengarna kvar det är ju bra= ) Kvällen slutade i Storvik iaf fast jag hade tänkt sova hemma .. men full som en kastrull åker jag dit ändå utan att tala om det för Mattias ... smart sådär jag: )  stackarn som får stå ut med mig men tycker ju bara om han såå mycket.. tur jag får träffa han snart hihi puss o hej!!

Kommentarer
Anonym säger:

Ja han led nog hemskt mycket av att du åkte hem till honom ;0)

Undra om du fortsatte prata som du gjorde i bilen eller somna som en klubbad säl =)

Fyllgumman då, men en riktigt bra kväll hade vi =)

2008-11-14 | 00:15:44
Anonym säger:

haha jag somna direkt fick jag veta!!= ) det hade vi verkligen= )

2008-11-14 | 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback