Godmorgon!!

Lillördag o det vankas Quiz, pruttgumman o grogghaggan ska göra sandviken ikväll, ska bli jäkligt skoj längesen vi var ut på nånting ju...Ska ju upp o jobba på torsda så man får väl ta det lite lugnt ju, det är jag ju bra på ; D haha!!

Skulle egentligen till o dansa loss lite idag men vette fan om jag hinner nu ska ju fixa ordning mig först o hinna äta en bit mat åsså kanske slinker ner en grogg eller nåt å hihi, så afrikandansen får vänta skulle jag tro! tränar ju sjukt dåligt men som Marie sa så borde det ju funka med verona dieten om jag inte vill gå upp får funta på det är ju på go väg ju för vi gillar ju veronapizza = ) Nu var det dags för lite fika för mig!! o ringa o väcka kärleken min : )hihi

Shit vad glad o pigg du lät Mattias.. hur kommer det sig?= ) go du!!

Förresten Anne-Marie du har inte fått nån uppdatering om ensam mamma söker heller så här kommer den:  Nina väljer bort den hon är kär Robban eftersom han inte var redo, och valde därför Peter o Michael skjysst mot dom haha.. Johanna väljer att ta med Alex o Andreas på semester med barnen till Danmark!! Och Anette då slutligen valde att gå vidare med Mange O Rikard.. är i turkiet o hånglar eller nåt: D spänningen är olidlig!!= ) fortsättning följer... Hoppas ni har roligt i Chokladlandet o allt är bra med eran Kotte(n): ) Ses väl på festen om inte nån blir sjuk(hoppas)haha!!

Hörru Majsan hur jobbar du idag?? tänkte ta en tripp till systemet om du ska ha nåt. lättare om jag provar o ringa kanske haha.... pusssssssssssss!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Ta de lite lugnt va de ja.. moahaha.... ;0)

2008-11-14 | 00:24:58
Anonym säger:

hehe sällan =)

2008-11-19 | 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback