fredag för mig då, typ= )

Torsdag eftermidda och man har varit jäkligt aktiv måste jag säga och slängt in två ansökningar , varav ett jag inte vill ha egentligen men vad gör man ..vill ju verkligen ha jobb nu! Varför i  helvete kan inte jag få vinna lite pengar inte så mycke men va sägs om 5 miljoner, låter väl lagomt då har jag råd att köpa mitt lilla radhus och ny bil och ha det rätt gött och jobba deltid nånstans bara .. men det är väl bara att drömma vidare: ) men ge mig ett jobb iaf tycker jag!!!= ) det är väl inte så jäkla mycket begärt heller!

Nog om drömmar kanske... = )

Ikväll ska jag o isak sova i storvik, det ska bli lite spännande för isak då menar för jag har ju sovit där förr faktiskt;  ) så kanske inte lika spännande för mig dock..Vad vi ska göra vet jag inte men vi hittar väl på nåt , Mattias är ju ungefär i isaks ålder så det leker bra ihop: P haha skoja ju självklart älskling= ) du vet att jag tycker du är bra med han ju: )

oj va tiden går när man har roligt, nu är det fikadags igen= )

Förresten inget bestämt om lördag än heller Sandra men jag lovar att bestämma mig innan dagen är slut, hatar folk som velar och nu gör jag det själv, skäms på mig!

kram o puss på er!!
 

Kommentarer
Sandra säger:

Skäms på dig ;P

2008-11-27 | 18:32:21
Bloggadress: http://sanderstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback