Fixa Instragram!!

Nämen vafan tänker jag blogga? ja kanske vore på tin för en update igen, är lixom lite kass på de på sistone!  Jobbar ju nu så tiden räcker ju inte till heller, enklare med Instagram o twitter med smartphonen blir lite mer där! Instagram ä superkul, skulle dock villa se lite mer vänner på insta, så fixa de för fasen o lägg upp lite pics ni å så man vet vad ni har för er om dagarn=)

                     min nya leksak, eller ganska ny iaf numera...

Nöjd är jag med den iaf. Tills man tröttnar o vill ha ny=)  


Jobbar förmiddag denna vecka så e sjukt trött skulle jag villa påstå, snart så däckar jag så fort datorn släcks ner så.. typ nu strax.. 

Snart äre helg! jippiiii.. hade helg igår å då var vi till Furuvik och hade mysigt! Iskallt men mysig:) 
AAAhhh nu ska jag upp snart, stäng av o gå o lägg dig Anneli det behöver du. Ont i halsen som fan o massor med grejs på g i helgen. Trådfest imorrn, 90 årsfest på lördag, städning o fixa i trädgårn o säkert en massa till jag inte kommer på för jag e så tröööööttt... nä du nu säger jag natti natti. Trevlig helg på er som fortfarande orkar läsa denna blogg! 

           Santino! kändisen från Furuvik. En stövel hade han igår:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback