Men ååå..

..va jag längtar till helg nu.

Hela veckan har jag hostat o snorat som fan på jobbet, tänkt gått hem tusen ggr men kört på ändå lixom, har ju inge feber men har mått rätt piss ändå. Men nu äre bara fredan kvar, jippiii 6 timmar bara eller 7 har inte bestämt mig ännu. Iaf äre helg runt halv sju sju imorrn kväll. Sen så äre fotboll resten av kvällen. Då jäklar kör vi Sverige. Vi SKA vinna mot England sådetså!

                                                    

Idag är jag solokvist härhemma alltså Millie sussar och M jobbar och I är hos J. Jag slutade sju idag eftersom M oxå skulle jobba em så jag hämtade jag lillskruttan i Bovik hos moffa o mommo!. Ska nog lägga mig snart o hoppas på  lite mer sömn inatt, hostan håller mig vaken ju. Hatar hosta  
!

Förra veckan var vi i Furuvik och hade trevligt. Kallt men trevligt. Inga karuseller åkte jag, inte mig grej. Isak åkte lite. Det var jag, Millie Isak och Mattias och Syrran o Dx och Åsa som var där. Vann ju säsongskort dit förra sommarn så blir väl ett par ggr till i sommar. Lära ju köpa till M och I oxå.

                                           Släkting

Igår gick min stora kille ut ettan, helt sjukt va tiden går. Är så stolt över min duktiga kille<3 Grattis Isak!!

 Du är bäst och mamma älskar dig mest hela världen!!


Nä nu ska mamman nattas!

Gonatt alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback